۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۱۴۸۲۷

کلنگ زنی دو طرح آبیاری تحت فشار در بروجن

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن از کلنگ زنی دو طرح آبیاری تحت فشار در بخش هاي گندمان و مركزي بروجن خبر داد.
کلنگ زنی دو طرح آبیاری تحت فشار در بروجن
به گزارش جهانبین،روح الله معتمدی در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت:در مراسمی با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي،فرماندار و تعدادي از مديران شهرستاني،دو طرح آبیاری تحت فشاردر بخش هاي گندمان و مركزي بروجن كليد خورد .

وی با اشاره به طرح انتقال آب و اجراي شبكه آبياري تحت فشار روستاي معموره گفت: با اجراي اين طرح كه خط انتقال آب آن به طول سه هزار متر مي باشد ، آبي با دبي ۱۲۰ ليتر در ثانيه از سد چاربازار به روستاي معموره منتقل شده و ۲۰۰ هكتار از اراضي این روستا به سيستم آبياري تحت فشار مجهز خواهد شد .

معتمدی بیان کرد:در اين طرح دو میلیارد ريال اعتباربرای خريد لوله و هشت میلیارد ريال ديگر بصورت بلاعوض جهت اجراي آبياري تحت فشار تخصيص یافته است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن از دیگر طرح آبياري تحت فشار درمزرعه چشمه سفيد نقنه خبرداد وگفت:این طرح با سطح اجرايي۷۰هكتار مساحت و دو میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض می باشد که ۷۳ خانوار از آن بهره مند می شود.

معتمدی هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش راندمان آبياري،استفاده بهينه از منابع آبي شهرستان ،افزايش بهره وري و توليد و درآمد كشاورزان عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۷:۲۴

28 Dec 2019